faq

       در طی فعالیت چند ساله ی اگرو، کاربران و مشتریان محترم سوالاتی را مطرح نموده اند که بعضا بارها توسط دیگران پرسیده شده و تکراری هستند. لذا این سوالات را جمع آوری نموده و در این بخش به همراه پاسخ کامل قرار داده ایم. چنانچه پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نکردید، میتوانید از طریق فرم تماس یا واتس اپ و تلگرام مطرح نموده در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.

چطور خرید کنم؟

ضمن تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به مجموعه اگرو، جهت سفارش ابتدا وارد صفحه هر بذر و محصول شوید و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از انتخاب محصولات مورد نظر روی آیکن سبد خرید که در سمت چپ و بالا سایت قرار دارد کلیک نمایید، چنانچه نیاز به کم و زیاد کردن تعداد یا حذف محصولات انتخابی دارید، می توانید در صفحه سبد خرید این کار را انجام دهید. سپس با زدن دکمه پرداخت به فرم تسویه حساب هدایت می شوید. در این صفحه پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز شامل نام و آدرس و تلفن… با انتخاب یکی از دو گزینه موجود جهت پرداخت آنلاین و یا کارت به کارت اقدام نمایید.

محل فعالیت شما کجاست؟

محل اصلی فعالیت و دفتر مرکزی ما فعلا در ارومیه است و در این دفتر فقط فروش و ارسال بذر انجام می شود. در حال حاضر دو نهالستان در ارومیه و اشنویه داریم که ارسال نهال ها از این دو شهر صورت میگیرد. حوزه فعالیت ما در سراسر ایران است و سفارشات از طریق پست و باربری و تیپاکس به کل ایران ارسال میگردد.

آیا خرید بصورت حضوری امکانپذیر است؟

با توجه به حجم بالای کار و سفارشات و به دلیل عدم امکان پذیرایی شایسته از شما بزرگواران فعلا امکان مراجعه حضوری میسر نیست و فرایند سفارشات فقط بصورت آنلاین یا تلفنی صورت می پذیرد.

چگونه می توانم از شما مشاوره بگیرم؟

جهت راحتی و صرفه جویی در وقت شما عزیزان، سعی کرده ایم کلیه موارد مربوط به محصولات را در صفحه هر محصول، مقالات، گیاه شناسی و… در سایت منتشر نماییم که با مطالعه این موارد از هرگونه مشاوره بی نیاز خواهید بود. اما چنانچه پاسخ سوالتان را نیافتید، می توانید از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره های 09149410505 مهندس حسین نژاد   مکاتبه فرمایید. با توجه به تکراری بودن بسیاری از سوالات مشتریان، تاکید می کنیم که از تماس تلفنی خودداری فرمایید و اجازه بدهید در فرصتی مناسب و بصورت مفصل در تلگرام و واتس اپ پاسخگوی شما دوستان عزیز باشیم.

آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟

بله. البته توصیه ما ثبت سفارش به صورت آنلاین است. زیرا همه چیز به صورت سیستمی ثبت و پرداخت میگردد و به نوبت آماده سازی و ارسال منظم و سریعتر انجام می شود. اما چنانچه تحت هر شرایطی امکان ثبت سفارش آنلاین نداشتید، ابتدا لیستی از محصولات درخواستی را در سایت انتخاب و یادداشت نموده سپس از طریق تلگرام یا واتس اپ به بخش سفارشات (مهندس حسین نژاد) پیام ارسال فرمایید و تا زمان دریافت فاکتور و اعلام شماره حساب و تأییدیه واحد حسابداری و انبار، صبوری پیشه نموده تا مراحل کار با دقت صورت پذیرد.

آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟

متأسفانه خیر. با توجه به پروسه طولانی که در روش پرداخت در محل وجود دارد، ما از این گزینه صرفنظر نموده و کلیه سفارشات پس از تسویه حساب توسط مشتری بصورت آنلاین یا واریز به حساب، ارسال میگردد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه سفارشات شما را در اسرع وقت بصورت دقیق و بی کم و کاستی به دست شما خواهیم رساند.

در تلگرام و اینستاگرام هم فعالیت دارید؟

بله.

کانال تلگرام دنیای کشاورزی اگرو : agrow_ir@

صفحه اینستاگرام دنیای کشاورزی اگرو : agrow_ir@

هزینه ارسال چقدر است؟

هزینه ارسال سفارشات زیر ۱۵۰.۰۰۰ تومان بصورت ثابت ۱۲۰۰۰ تومان می باشد. که شامل پاکت، بسته بندی و هزینه پست است. لازم به ذکر است هزینه ارسال نهال و نشاء طبق تعرفه تیپاکس یا باربری بصورت پس کرایه قابل پرداخت است.

چطور می توانم از ارسال رایگان برخوردار شوم؟

در حال حاضر فقط سفارشات بالای ۱۵۰.۰۰۰ تومان مشمول ارسال رایگان می گردند. توجه داشته باشید، محصولات نهال و نشاء شامل این طرح نیستند و تنها توسط باربری یا تیپاکس که هزینه ی آن بر عهده مشتریان محترم است ارسال میگردند.

آیا جهت خرید، عضویت در سایت الزامیست؟

الزاما خیر، شما می توانید سفارشتان را حتی به صورت پیامکی، تلگرامی و یا تلفنی و حتی بصورت مهمان در سایت ثبت نمایید. اما بهتر است در اگرو عضو شوید. با عضویت در اگرو می‌توانید: – سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید – به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید – لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید – نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید – در جریان فروش‌های ویژه  قرار گیرید -از آخرین اخبار و اطلاعات دنیای کشاورزی نوین در ایران و جهان باخبر شوید. و از همه مهمتر، در بدو ورود به جمع کاربران اگرو ، مبلغ ناقابلی به کیف پول مجازی شما بعنوان هدیه اضافه خواهد شد. و با فعالیت های مختلف در سایت این مبلغ افزایش خواهد یافت که میتوانید از موجودی این کیف جهت خرید در سایت استفاده نمایید.

در چه ساعاتی میتوانیم سفارش ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

روش های پرداخت و تسویه حساب چگونه است؟

جهت رفاه حال مشتریان عزیزمان، روش های مختلفی را جهت پرداخت در نظر گرفته ایم که بشرح ذیل می باشد:

 پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران اگرو می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک ‌ملت در سایت اگرو ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

  • راهنمای پرداخت اینترنتی

کاربران محترم سایت اگرو می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون، با کارت بانک‏‌های ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز پویا

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز دوم یا رمزی که اخیراً با نام رمز پویا یا یک بار مصرف شناخته می شود، رمزیست ۷ رقمی که می بایست از قبل از طریق دستگاه های خودپرداز، آن را برای کارت خود فعال کرده باشید. جهت دریافت رمز پویا کافیست دکمه کنار فیلد مربوطه را زده تا بصورت پیامک از سمت بانک مربوطه برای شما ارسال گردد.

۳- کد CVV2

این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است.

۴- تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

لازم به ذکر است، سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.